Mijn eerste reis - Reisverslagen van Desiree Endlich - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Desiree Endlich - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Dromen moet je niet najagen, dromen moet je waarmaken!!
Mijn lief doet mooie uitspraken. Deze heeft als gevolg dat ik op 29 oktober naar Thailand vlieg, ik verblijf daar (of nog in Vietnam? Laos? Cambodja?) voor maar liefst 3 maanden!
Waarom? Omdat het kan!!

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2008

Berkel en Rodenreutel

28 Januari 2008

Krung Tep

25 Januari 2008

Cambodja

17 Januari 2008

Oud Hua Hin

14 Januari 2008

Khao Sok
Desiree

Dromen moet je niet najagen, dromen moet je waarmaken!! Mijn lief doet mooie uitspraken. Deze heeft als gevolg dat ik op 29 oktober naar Thailand vlieg, ik verblijf daar (of nog in Vietnam? Laos? Cambodja?) voor maar liefst 3 maanden! Waarom? Omdat het kan!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 38052

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 30 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: